Motivation

Äntligen!

Motivationen har kommit tillbaka!! :D
Sitter på körskolan nu, kan focusera mig.
Första advent var igår så nu tänder det till här i knutarna. ;)
Julbak, julstäd och den hemoniska belysningen med både värme & kyla,
Tänk om man kunde sotera upp plocka ut det bästa av allt det kan inte bli en bra blandning.
Det hade bara blivit Kung fu av alltihoppa!! xD haha..
(..måste sluta med mina dåliga skämt..)
Gjorde Fas-B & C sist på körskolan nu får det bli fas-F dvs typ (fordon).
Precis exakt det ämnet jag kan mest av.. -not-
Ska göra mig ett försök tror jag och klara av testet. Obsavera *försöka* hör ni osäkerheten i meningen.
Nä nu ska jag sluta babla och börja trolla. 

Ni får ha det toppen alla mina vänner från 15+ och uppåt!! :D
Eller kanske bättre att skariva 150cm+ och uppåt.. hm...
jaja kram kram i alla fall allihopa!! <3

(P.S första inlägget utan bild, de ni... haha)

Bye bye Johnny!

[min favorit låt med Robert Wells]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SMIL

*En duracellkanins liv*

RSS 2.0