Chilldag

En chilldag på lillördag


Sitter här hemma nu framför datorn med en kopp te i handen.
Te:et fick jag av min f.d flickvän från England, tänkte att nu när jag är sjuk så måste jag testa den.
Är inte så glad för te men måste erkänna att detta var riktigt gott te. (se bild)

Skit med att det ska vara onsdag idag, har bara missat 3ggr onsdagar innan att vara på Piraten på hela året men nu blir det 4 ggr istället. Grr... Men men jag är sjuk så inte mycket man hade orkat om man skulle gått ut en sväng sen hade jag bara försämrat min hälsa för tredje gången i så fall.

Det har varit chill att stanna hemma hela dagen faktiskt, har hunnit pröva min spik matta x antal gånger. 8-'D'en är skön! ^^
En Sådan borde alla ha som har ont i ryggen eller har svårt för att sova den hjälper typ.
Köpte min på Pataj för 199:- ett tips för alla studenter m.fl som har lite ont om pengar.



Ska lägga mig ner nu en liten stund på min icke flygande & mjuka matta och kolla på Bleach. ;P
Tjo!
*************************************************************************************************************************
Dagens The GIMP bild: "När fantasin har tagit slut"

Top


Kommentarer
Anna

Åhh jag bara måste prova en sån där spikmata någon gång:D

2009-09-24 @ 08:29:15
Malin Å

Duktig du är som tar det lungt vännen, de behöver du :) Du kan väl kanske höra av dig när du känner att du orkar. massa Kramar

2009-09-24 @ 12:19:00
Nea

Du ska vila å INTE gå ut;P...det kommer fler ggr:)

massvis med kramar till dig vännen!!!

2009-09-24 @ 13:45:34
SMIL

Spikmatta borde ni prova rekomenderar jag varmt! ^^

Legat på den redan 2ggr idag bara.xD



Ja det ska jag göra vännen! ^^



Jag gick aldrig ut i onsdags, bara i Tisdags till Tipsy.

Massa kramar till er!!

2009-09-25 @ 20:07:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SMIL

*En duracellkanins liv*

RSS 2.0