Behöver inte vara fredagen den 13 eller 11 September

BENZO

{Själv}

Markus (brossans) chihuahua

Idag har varit en sjukt urusel dag rent ut sagt...

Varit sjuk nu i 2 dagar och det suger nu när Malin har kommit hem

vill ju träffa henne i alla fall man vet ju aldrig när hon åker igen.

[TOMT i Militärhemmet]

Tomt

Självklart så krockade Ungdomsbuggen med allt, sjuk, Malin sen en dålig kursstart på Tipsy med  bara två anmälda då bara en kom. 8(  Trodde vi skulle bli flera faktiskt eftersom Sandra hade "raggat" upp några på sin skola i Jämjö.

 

Men så kan det gå, Axel kom i alla fall till kursen som jag har haft 2 terminer med Inga min f.d danspartner<3   8'(

 

 

Sakanar alla som jag har lärt dansa ärligt talat, mina vänner,

Cookie och allt skoj och bus vi hittade på.

Inget dubbel liv pratar vi om då sådant hatar jag.  >8(

Ensam men stark nu, hoppas jag...

 

Tur att man finner något skoj på internet annas hade dagen varit så fail faktiskt.

 



Kommentarer
malin

haha åke & du var ju bäst! Har också gjort en sådan med alfer. KUL! kram

2009-09-14 @ 09:50:27
Anna

Synd med buggen. Hade jag bott i Karlskrona så hade jag definitivt gått med på buggen=)

2009-09-14 @ 20:44:56
Anonym

Jobbigt att liet ska vara skit ibland men det är tur att det finns vänner:) alltid här för dig, det vet du.kramisar

2009-09-14 @ 23:19:13
Bbv

Jag hade faktiskt glömmt bort att de var bugg. Hade för mej att de inte skulle bli någon =/

2009-09-15 @ 20:32:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SMIL

*En duracellkanins liv*

RSS 2.0