27/9 Highlight, Jämjö

Klart BÄST

Sitter och har precis proppat i mig en cheesecake med blåbärs dryck.
Gotti gotti namnam!

Denna helgen har varit helt sjuk mycket med aktiviteter på, fredagen (25) utgång på Piraten med Emma, Sebbe , Natta och Swimmy som kom från Helisingborg och hälsade på oss. =)
Det var mycket trevligt , man får väl åka ner där och hälsa på Åke och Swimmy någon dag. Det hade varit jätte trevligt!
Självklart träffade man en mycket trevligt gotlänningar och en smålänning som behövde eld. Den ena var spelutvecklare och puggade i Gottland. Den andra hade precis flyttat hit till Galjamarken 200 meter från mig. xD
Härliga grabbar, klockan var inte 4 för ens man var hemma och 5 innan man hade somnat, upp dagen efter kl 10 så man var på biljarden vid 11,
Vi blev en del folk faktiskt vilket överakade mig,
Lite sömn får man åt lördagens fest + utgång i Kalmar. x)
Efter biljarden så var det bara hem och packa och duscha innan bussen kom 15.10 till sjukhuset som jag skulle ta. Var hos Henke runt 17 då jag hade läst den största delen av resan.
Chillade lite spelade lite Wii , duschade lite, bytte om innan vi stack till Carins korridors festen som var mer som en chill fest. Men det var trevligt !
Stack ju ut sen också , K.M (Kaffe och Mat) sen till O'lerrys en vända och dansade, tog en kort pause efter med lite efter snack och tv utanför O'lerrys.
Men sen där slutade kvällen efter alla hade blivit lite tysta då vi började röra på oss hemmåt mot Henke. Blev inget SEGA hos Carin tyvärr så ju fram emot det!! x(
Det blev en dusch efter den utgången garanterat, svetten rann inte bara utan jag var dyngsur efter, läste en bok sen medans de andra somnade sen efter någon timme kanske så gick jag och la mig också.
Dagen efter på söndagen så vaknade man i omgångar, men tror det var runt 10-11 som vi gick upp kanske tidigare så är uppe i 8-10 timmars sömn på 2 dygn inte bra. Sen är ju självklart Highlight i Jämjö kl 18.00. Så vi stannade hos Henke till runt 16 ich spelade lite Wii och tittade på de 2 första Merlin avsnitten i säsong 2. =) skoj!
Sen begav jag och Dick oss mot Torskors hem till honom, vi var redan sena i planeringen men vi skyndade oss lite.
Nä vi kom fram till honom så hoppade han in i duschen och jag började med maten + strök min skojrta + min byxor samtidgt.
Sen kom Malin .Å som blev avsläppt hos honom så åkte vi alla tre till Jämjö Folketshus sen.
Mycket lyckad kväll med bra musik och min vita skjorta var genomskinlig efter alla danserna.
Tack allihopa !!


Kommentarer
Anna

Åh Wii är skitkul: Vilka spel körde ni?Jag spelar också Wii gör tillfället^^

2009-10-28 @ 09:50:08
Malin Å

Ja det va en riktgt rolig kväll :) Ångrar mig inte alls att att jag följde med!

2009-10-28 @ 13:00:54
SMIL

Wii sport Resort spelade vi bara innan vi stak ut, det var skoj faktiskt. :)



http://www.gammatesting.com/storage/wii%20sports%20resort%20box%20art.jpg



Malin nä håller med fullt ut!! :D

2009-10-31 @ 21:18:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SMIL

*En duracellkanins liv*

RSS 2.0