091022 - Aktiv & PK

Igår / Natt
Vilken dag . . . phu...träningsvärk från topp till tå. 8-)
Dagen skulle börja med att vi skulle städa lite men blev inte så, istället så gick jag en runda på stan med Malin.Å.
Vi tog en runda på stan och åt på Caspian innan vi gick en runda på stan. Men han inte med så många ställen, vi var 30min
på STADIUM bara för att prova skor till mig. Har äntligen hittat "mina" skor!!! (*v*) Har kostat 900:- men fick dem för 500:- på
Överlycklickligt glad och sprallig nu!
Av en skala på 1 - 10 så får dem en klar 10.0a :D


SkatebordskorVad tycks om mina nya" favorit framtids skor"?  (FFS)   xD

Sen mötte vi Malins mamma, mamma Lena på Mc Downloads innan vi skilldes.
Tiden gick så snabbt men vi fick ut mycket snack ändå.
Vi skulle ju ändå ses ikväll då vi skulle gå ut en runda åtta timmar senare , innan dess så
hann man shopa och träna lite PK (parkour) på saltö där det finns lite redskap som man kan träna med
så nu har man träningsvärk i underarmar, mage, rygg, armväcken , axlar, nacken efter alla fall rullningar
och hopp grepp och volter.  Efteråt så fick jag springa vidare till Aikidon som började 18.00. Där får man också
lära sig fall teknik som är nyttigt att kunna. ^^
Aikidon var verkligen toppen idag, lite annorlunda träning med lite gamla och unika tekniker.


Mycket skoj var det, Johan är så duktig och varierar också mer än vad Sten gör mina "Sensier"(tränare).
Efter den härliga träningen så upptäckter man att mobil kontot var slut så det var bara att tanka den med 200:- så
man kan skicka gratis sms till hela världen en månad sen ringa & sms/mms:a upp resten. ;)
Dock var allt nästan stängt och klockan var inte mer än 19.30, fick gå igenom halva Ronnebygatan bort till TIME för att få
mitt ärende uppfyllt. Sen var jag så pass nära Militärhemmet där jag brukar dansa varje Tisdag så jag tittade in där en stund till 21.30.  xD
Dansade lite men fjantade runt mest med några och hade jätte kul, fick en del tips av en tvälingsdansare som jag ska öva med Ida.
Ialla fall testa den övningen som han visade mig...


Dagens "The GIMP" bild :  Kylan , ensamheten och vinden. Var är ljuset ?
*********************************************************************************************
Ensamhet

Vackert . . .
(Utanför lägenheten)




Kommentarer
Anna

Definitivt jättesnygga skor=D me like^^

Nice med gratis sms. Det kör jag också på så att man kan sms:a hur mycket man vill:)Då vet man ju en till som man kan sms:a till nu:D

2009-10-28 @ 09:46:24
Sandra (bbv)

Var en sjukt snygg bild du har tagit vännen.

Duktig du är! stolt över Bbv

Kramizar i massor

2009-10-28 @ 16:42:43
SMIL

Tack Anna! :)

Jag är så sjukt nöjd med dem att jag säger det till alla jag träffar. xD Skorna är fortfarande de bästa jag har haft. :) 10/10 i betyg.

Ocf! ;)

Bara att slänga iväg ett mess om du känner för det. :D



BBV!!!

Tack vad snäll du är fina du, gör bara mitt bästa mer kan jag inte göra.

BBV-kramizar

2009-10-31 @ 20:22:42
Anna

Men då slänger jag iväg ett sms inom den närmaste tiden:D såg ditt nummer på facebook:P

2009-11-03 @ 00:09:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SMIL

*En duracellkanins liv*

RSS 2.0