Från lek till dans 10/9-11/9-12/9


ELIN
Elin hälsar på!
Elin från Norrland kommer ner och hälsa på oss ! :D

Hon fyller 20-år nupå söndag och ska hämta lite saker som hon har kvar här och flytta utt till
Norrland igen. En bra bit upp i landet, hon kommer även att ta ner några norrläningar ner till Karlskrona.
Skoj skoj! :D
Vi tog en välkomst fika på
3-G café med lite folk som hon känner.

Det var mycket trevligt .





DICK
DickEfteråt så stack vi en runda på stan när vi hade lämnat av Elin vid Aspöfärjan.
Jag och Dick fortsatte vidare till Subway för att få lite energi i oss sen hem till honom för att bygga lite på hans rum. Faktiskt riktigt kul! :)

Håller på att sätta upp en vägg, men det är mycket kvar. ^^
Höll på men glasfiber insolering som skulle fylla väggarna
sem sponskiva som skulle passa in med tak och belysnings uttag.
Fick även mublera om lite ifall ifall han skulle få hem en tjej som inte hade någonstans
att sova så flytta runt lite möbler och annat för att spara på utrymmet. :P
Hans rum kommer bli PRIMA när det blir klart men det är långt ifrån att bli klart
så som det ser ut nu i alla fall. =P

Det var den dagen  !

11/9

MAILN
Inatt kom Malin hem från England, har saknat henne.
Hon har varit i England i 7månader sammanlagt, jag har hälsat på henne en gång och hon
har varit i Sverige en gång några dagar.
Ska inte träffa henne för ens på söndag i alla fall då kursstarten börjar på Tipsy.
Ungdomsbuggen 12-16 börjar imon kl 16.30 så får om vi får något folk eller hur det blir med den kursen.
Kanske blir tvugna att lägga ner den men det hoppas jag inte. 8(
Sandra och jag som ska hålla i kursen ska försöka samla ihop ett gäng och göra så
bra som möjligt av det! ^^


Dunkgömme


Innan dunkgömman så jag och Dick upp Annie i Hoglanspark för att kolla läget på stan.
Upptäckte att det var låst inne på grevagården som är det bästa stället i stan att leka dunkgömme på.
Så vi fick lösa det med att klättra över en grind. ^^
Några tjejer hade blivit inlåsta där och fick göra samma sak fast ut. :p
Det var faktiskt jätte kul med dunkgömme ,  vi var 10pers tror jag.
De flesta var ju ninjor och valde svarta kläder. ^^
Det var verkligen toppen!

Sen efter
dunkgömman så var
jag tvungen att hämta Tipsynycklarna
till Militärhemmet innan man stack ut en sväng till Piraten.
Det var riktigt skoj för både Swimmy och Inga hälsade på, swimmy
visste jag men Inga var en överaskning vilket var väldig skoj.

Gänget
Senare på natten vid fyra påvägen hem så upptäckte vi att det hade brunnit i tunneln mellan infartsleden
och Pantaholmen där det låg en uppbrunnen moped. 
Gick hem med David som har varit med Cookie Dance Club han
bor ju på Långö så hade ju samma väg att gå.
Samma natt som efter jag hade kommit hem och lagt mig så
mådde jag så grymt illa. :S
Hörde att mamma spökade inatt så bade
henne ta in en spann med vatten. Det döjde inte länge innan
jag fick snabbt springa in till tioaletten innan jag spydde resten av kvällen.
Var helt uttömd på energi verkligen. :(
Då har jag ändå inte druckit någon alkohol som jag inte gör.

Godnatt !


Kommentarer
Anna

Det måste vara jobbigt att ha varit borta från varandra så länge:/ men vad skönt att hon har kommit hem igen:) hoppas att ni inte behöver lägga ner buggen;( det vore synd^^

2009-09-12 @ 21:13:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SMIL

*En duracellkanins liv*

RSS 2.0