2/10 - 2009

Igår natt var det onsdags natten, Jag + Piraten =  220% dans!! 
Det var riktigt skön musik den onsdagen, DJ:n var på top. Han brukar vara bra som var där.
Han spelar alltid 50% bra musik men den kvällen var det nästan 90%.
Trots att det inte var så många som ville ut så hade jag och Malin.Å jätte kul ihop.
Vi dansade och dansade men inte för mycket heller utan lagom, sen snackade vi också.
Min bror Markus (-91a) hängde med också, 
Den kvällen var riktigt chill alltså tack Malin!
Perfect!

200 pers på lite mindre en Månad
Det finns en del människor som läser denna
inaktiva bloggen trots att jag har tagit en pause, vänta bara
då tills jag kommer igång igen med den igen. ;)
Woho stolt!

Dagens The Gimp bild: "SS spännis SMIL"
*****************************************************************************************
Saltö
[spännis  x-þ *PEKAR*]



Kommentarer
Malin Å

Tack själv vännen :) Verkligen en toppen kväll! Men förra onsdagen va tyvärr inte så bra. Får hoppas på den bra dj :)

2009-10-28 @ 12:55:39
SMIL

Tack Malin! :D Det var verkligen toppen, Dj Patrik äger lätt alla av piratens dj:s nu mera som är så uttjatade.

kram

2009-10-31 @ 20:29:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SMIL

*En duracellkanins liv*

RSS 2.0