Helgens planering



***************************************
*   Nu ska jag ta ett uppehåll ett  *
*   tag med bloggen ,facebook ,  *
* Bilddagboken etc i en månad.  *
*                Vi ses då! ;D               *
****************************************
Dagens The GIMP bild: "Regnet faller för det minsta lilla"
**********************************************************************************************

Fredag:
Piraten 23 -03.00
Lördag : Biljard 11 - 13 (Y)
500 till Kalmar 15.05  - 16.40
Killkväll 17.00 - ??
Fest runt ?? - ??
Söndag: Utgång ?? - 03
Highlight i Jämhö 18 - 22
R.I:P
Får se hur mycket av denna planeringen man följer.
Missar dock Aikidon på söndagen får ta den på Måndagen & Onsdagen istället. Sen dans på Tisdag igen med Ida! :D

En Länk jag vill dela med mig;
http://www.watch-movies-links.net/


V.40
: : Aikido : :Måndag
: : Dans : :Tisdag
: : Aikido : :Onsdag
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:
Top





Kommentarer
Nea

Why?

2009-09-28 @ 12:13:00
Nea

Okej;P haha ett vad då alltså, jag om du inte hade fått svara så hade ju du förlorat redan ju:P LOL

kramis vännen

2009-09-28 @ 19:49:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SMIL

*En duracellkanins liv*

RSS 2.0