City Gross

Tjo hopp lingon stropp! :D


Det var inte igår ?!
Har massa glada nyheter för er som inte är uppdaterade. =)
Just nu så pluggar Matte C jag på Vuxen utbildningen på Verkö tisdag, onsdag & Fredag.
Har även tagit steget längre med dansen och har börjat tävla med min danspartner som bor i Lund nu "Inga".
Vi ska ha vår andra tävling imorgon i Varberg, troligen kommer min moster vara där! :D
Tävlar i BVD = Bugg Vuxen klass-D.
Sen har jag flyttat ihop officiellt med Linda, min sambo den 2/2-2010, det känns riktigt bra allt.
Mer space, ro till plugg och oron är borta som är fylld med kärlek istället.
<3

Btw!!

Jag har fått jobb !!

Nu mera jobbar jag på City Gross, bor på Lindesnäs så det är max 10mins
gångfärd dit oc trivs jätte bra där redan efter första dagen.  =D
Fått fin uniform , slips, skjorta, byxor och slipsnål!
*pst!
Linda tycker jag är snygg i den. ;) hihi..

Idag var min fjärde dag på City Gross, min längsta dag också på 7 timmar.
Då hände det som man absolut inte vill ska hända som ny. CachGarden går sönder...
Yey... fick lite panik faktiskt. Hade inte en arning vad jag skulle göra.
Men det löste sig, kod:50 vet jag betyder att ett mynt har fastnat.
:P
Men en 2-siffrig kod är ju inget jämfört alla PUL-nummer som man ska kunna till frukten/grönsakerna en 4 eller 5 siffrig kod som man ska kunna mer eller mindre.
Men har det jätte bra där, har blivit så varmt välkommen av alla och är redan
känd som "nykomlingen" på City Gross i Karlskrona. hihi...





Nä dags att sova nu tror jag, ladda upp duracellbaterierna så man orka tävla imorgon i Varberg!
Dags för buggisen att nana! Natti natt!
()()
(';')





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SMIL

*En duracellkanins liv*

RSS 2.0